Rengøring af lokaler

Lejere og interne og eksterne arrangører har følgende opgaver med oprydning og rengøring efter benyttelse af sal, køkken, toiletter, bryggers og andre områder, som har været benyttet;
1. SALEN:
a. Gulvet støvsuges og vaskes efterfølgende også under borde og stole
b. Vindueskarme rengøres
c. Synlige lange hår på stole fjernes
d. Borde og stole som befinder sig i salen sættes pænt på plads
2. KØKKENET:
a. Alt benyttet service og køkkenredskaber og -maskiner rengøres og sættes på de
afmærkede pladser i skabe og skuffer
b. Bord og køkkenborde og haner tørres af.
c. Egne ting bl.a. i køleskab fjernes
d. Affald bringes ud i containere. Tomme flasker og dåser sættes evt. i kasse i
bryggerset.
e. Gulvet støvsuges og vaskes
f. Viskestykker og håndklæder lægges til vask i bryggerset.
3. HALL OG GANAREALER:
a. Støvsuges og affald o.l. fjernes
4. TOILETTER:
a. Gulve støvsuges og vaskes
b. Klosetter og håndvaske rengøres
c. Spejle pudses
d. Toiletpapir opsættes, hvis det mangler. Ekstra håndsæbe og toiletpapir i bryggers.
5. BRYGGERS:
a. Her er rengøringsredskaber og -midler samt kurv til snavsede håndklæder og
viskestykker o.l.
6. UDENDØRS AREALER OG HAVE:
a. Egne tabte og henlagte ting fjernes.
b. Havemøbler sættes tilbage, hvor de blev hentet.

BESTYRELSEN