Fransk aften - musik og vin.

FRANSK VIN kan smages og købes med et stykke Tarte Flambée, når Kulturhuset Viby C inviterer indenfor til en hyggelig aften med fransk koncert med duoen Lyden af Paris, den 18. januar kl. 19.30.. (Døren åbnes kl. 19.00)

”Lyden af Paris” er levende og autentisk fransk musik. Ved koncerten kan du høre den franske troubadour på klaver og vokal Claude Chichon bakket op af virtuosen Emir Bosnjak på musette-harmonika. Du kan genhøre de mange kendte viser sunget af Edit Piaf, Charles Aznavour, Yves Montand, Charles Trenet og Jacques Brel.
Duoen har spillet sammen i sytten år og har skrevet musik til Prins Henriks digte samt indspillet musik med Bent Fabricius Bjerre.
Claude Chichon og Emir Bosnjak har udviklet deres sammenspil og højnet kvaliteten af deres optræden, så det altid er en stor oplevelse at høre dem. Uanset om de spiller som duo eller har et orkestret med, kommenterer publikum deres koncerter med ord som ”det er lige som om at være i Paris”.